مرکز تولید شان یکبار مصرف غیر استریل

شان یکبار مصرف غیر استریل یکی از تجهیزات پزشکی است که بیشتر در اتاق عمل مورد مصرف بیمار و پزشک قرار می گیرد. مرکز تولید شان یکبار مصرف این محصول را با تمام پروتکل بهداشتی و استاندارد های روز دنیا تولید می کنند و آن را در بسته بندی های بسیار بهداشتی وارد بازار کرده. برای خرید این محصول می توان از طریق سایت های اینترنتی اقدام کرد که سایت مورد نظر ما یکی از معتبر ترین سایت می باشد.

مرکز تولید شان یکبار مصرف غیر استریل

نکات مهم استفاده شان یکبار مصرف غیر استریل

نکات مهم استفاده شان یکبار مصرف غیر استریل شاین یکبار مصرف غی استریل .به لباس جراحی می گویند که در هنگام انجام عمل های جراحی برای بیمار استقاده می کنندو بیشتر از جنس پنبه می باشد این نوع لباس برای این به کار می رود که می خواهند قسمتی از بدن که می خواهند جراحی کنند از دیگر قسمت های بدن جدا کنند در واقع جاهای که غیر استریل می باشد. این محصول در رنگ های آبی و سبز برای تقویت دید پزشکان تولید شده است. این محصول در جاهای مانند امبولانس و همچنین اتاق های جراحی، داندانپزشکی ها، مراکز بهداشت . مراکز تزریق امپول و بخیه مورد استفاده قرار می گیرد. در استفاده از این نوع لباس جراحی باید به نکات زیادی توجه کنید که در این جا به تعدادی از آن اشاره خواهیم کرد.

از آن جای که اتاق عمل یک جای غیر بهداشتی است و به دلیل اینکه بیمارهای زیادی با انواع بیماری و انواع عفونت ها در این محل وجود دارند در نتیجه بهداشت در این جا بسیار مهم است. افراد در هنگام استفاده از این شان باید توجه کنند که این لباس ها به میکروب آلوده نشوند و وقتی با بدن بیمار در تماس قرار میگیرد تمیز و استریل باشد.

این لباس ها از ان جای که از اسمش پیداست یکبار مصرف و غیر استریل هستند یعنی نمی توان بعد از استفاده آن را شستشو داد و دوباره مورد استفاده قرار داد پس باید دقت کرد که یک شان را دو بار و یا بیشتر برای بیمار استفاده نکرد زیاد این شان ها دارای بسیاری از میکروب ها و عفونت ها می باشد که ممکن است جان بیمار را به خطر بیندازد.

توزیع انواع شان یکبار مصرف غیر استریل

توزیع انواع شان یکبار مصرف غیر استریل از آن جای که یکی از مهمتربن وسیل در بیمارستان ها و مراکز بهداشت داشتن لباس ها شان جراحی نیز می باشد از این رو تقاضا برای آن در این مراکزها بالا می باشد. از این رو توزیع شان غیر استریل یکبار مصرف در تمام این مراکز ها به روش های اصولی انجام می شود. سفارش این محصول امروزه بیشتر به صورت غیر حضوری و اینترنتی صورت می گیرد و بیشتر مورد پسند افراد قرار گرفته است برای سفارش و همچنین ثبت سفارش با سایت مورد نظر ما مراجعه کتید و محصول خود را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما