مرکز فروش گان یکبار مصرف بیمارستانی

امروزه با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور ما و همین طور در سایر کشورهای دیگر در دنیا و همه گیر شدن این ویروس و بیماری، کادر پزشکی و پرستاری کشور به دنبال استفاده از لباس های مخصوص ویژه به نام گان جهت جلوگیری از ورود آلودگی به بدنشان هستند، قابل ذکر است که سایت ما مرکز فروش گان یکبار مصرف بیمارستانی است.

مرکز فروش گان یکبار مصرف بیمارستانی

انواع گان یکبار مصرف بیمارستانی

انواع گان یکبار مصرف بیمارستانی

یکی از لباس ‌های ویژه در محیط بیمارستان، گان یکبار مصرف بیمارستانی می باشد که کمک می‌کند به این کادر پزشکی تا از ابتلا شدن به این بیماری مصون باشند، در کشور ما کارگاه و کارخانه های زیادی نسبت به تولید این محصول اقدام کرده ‌اند.

اولین گام در پیشگیری از انتقال و همچنین شیوع بیماری‌ها و آلودگی‌های مختلف در فضاهای بیمارستان استفاده از لباس های یکبار مصرف می باشد لباس های یکبار مصرف عموما قیمت مناسبی دارند و همچنین علاوه بر جلوگیری از پخش شدن آلودگی ‌ها ظاهری مجزا و همچنین متحدالشکل به بیماران می دهند.

اغلب جنس این لباس ها از الیافی بسیار سبک و همچنین نازک می باشد که تمام بیماران بستری شده در محیط بیمارستان باید اقدام به پوشیدن این لباس ها کنند. حتی گاهی علاوه بر بیماران برخی از پزشکان هم در زمان وارد شدن به بخش وظیفه دارند که لباس مخصوص به تن کنند که در اصطلاح به این گونه لباس ها گان بیمار و گان پزشک گفته می‌شود.

جنس پارچه استفاده شده جهت دوخت لباس بیمارستانی بسیار اهمیت دارد بنابراین می توان از انواع مختلفی از پارچه نظیر پارچه اسپان باند بیمارستانی و پارچه اس ‌ام ‌اس بیمارستانی و همینطور پارچه فلامنت بیمارستانی و در نهایت از پارچه برزنت بیمارستانی استفاده نمود

این لباس ها جهت جلوگیری و پیشگیری از وارد شدن بیماری های ویروسی و همچنین عفونی به خصوص کرونا، فرد را ایمن و سالم نگه می ‌دارند این لباس های کار ایزوله، دارای ساختمانی از جنس پلاستیک می باشد همینطور همراه با آن از عینک و پوشش ماسک می توان استفاده کرد تا به طور کامل بدن از ورود این ویروس کاملا محافظت شود.

در بخش انتهای آستین لباس یک نوع کش قرار دارد و کلاه آن هم بیشتر قسمت های صورت را می پوشاند جنس این لباس بسیار نازک هست و فقط جهت پیشگیری از آلودگی لباس و بدن بر تن افراد می شود و مانع آلوده شدن بقیه لباس های بدن فرد می گردد بنابراین حتماً باید توجه کنید که لباس متناسب با فضای مورد استفاده را انتخاب کرده و خود را مصون نگه دارید.

پخش عمده گان یکبار مصرف بیمارستانی

پخش عمده گان یکبار مصرف بیمارستانی

پخش عمده انواع گان بیمارستانی یکبار مصرف سبب کاهش قیمت آن می گردد و این امر افزایش رغبت مردم نسبت به خرید این محصول را افزایش می دهد.

با توجه به تغییرات مداوم قیمت انواع و اقسام ملزومات بیمارستانی، نمی توانیم قیمت گان یک بار مصرف بیمارستانی را در نظر بگیریم ولی شما خریداران عزیز برای اطلاع از قیمت های تقریبی می توانید با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما